Op het monumentale schilderij Het Atelier van Gustav Courbet (1819-1877) heeft de schilder zichzelf centraal afgebeeld in zijn atelier voor zijn schildersezel. Er zijn veel mensen in zijn atelier aanwezig, maar niemand lijkt oog te hebben voor de schilder, behalve het jongetje midden op de voorgrond. Hij zou de onschuldige, onbevooroordeelde blik van een kind symboliseren. Maar is het daadwerkelijk mogelijk om met een onschuldig oog te kijken?

Lees het hele artikel in Palet #406

Meld je aan voor de gratis digitale nieuwsbrief!

*Vereiste velden



Uitgeverij Arti gebruikt de gegevens die je op dit formulier verstrekt om je nieuwsbrieven van Palet Magazine toe te sturen. Laat ons weten op welke manieren je van ons zou willen horen:


Je kunt op elk moment van gedachten veranderen door op de link "meld je af voor deze nieuwsbrief" te klikken in de voettekst van elke e-mail die je van ons ontvangt, of door contact met ons op te nemen via info@uitgeverijarti.nl. We zullen je gegevens met respect behandelen. Bezoek www.paletmagazine.nl voor meer informatie over ons privacybeleid. Door hieronder te klikken, stem je ermee in dat wij je gegevens mogen verwerken in overeenstemming met deze voorwaarden.

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp's privacy practices here.